Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012

LoaderView 01

Όταν έμαθα ότι θα του έπαιρνα συνέντευξη, έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Η θεά Τύχη μού είχε χαμογελάσει, περισσότερο από όσο είχε χαμογελάσει στο Buzz Aldrin ή στο Μέγα Αλέξανδρο. Κι όμως, όταν τον συνάντησα, ήταν ένας απλός άνθρωπος. Όταν τελειώσαμε, το ίδιο. Παραθέτω την πρώτη συνέντευξη που του πήρα. Προσεύχομαι να του πάρω κι άλλες.

(Σημείωση του δημοσιογράφου: από τη συνέντευξη έχω παραλείψει τα πρώτα σαρανταπέντε λεπτά, όπου τα χέρια μου έτρεμαν ασταμάτητα από συγκίνηση και τον κοίταζα έκθαμβος στα μάτια χωρίς καν να βλεφαρίσω. Το υπόλοιπο κομμάτι της συνέντευξης το παραθέτω αυτούσιο, χωρίς αλλαγές.)



LoaderViewer: "Καλησπέρα, Loaderini. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που βρήκες χρόνο για να μου παραχωρήσεις αυτή τη συνέντευξη. Οι κοπέλες της συντακτικής ομάδας, πιστεύω πως σε έχουν ήδη ευχαριστήσει με τον τρόπο τους."

Loaderini: "Κι εγώ νιώθω την τιμή που έχει ο κόσμος να με γνωρίσει καλύτερα. Οι κοπέλες ήταν πολύ καλές, αν και ελάχιστες ήξεραν πώς να καταπίνουν."  

LoaderViewer: "Μάλιστα. Θα ξεκινήσουμε με αυτά που κάνουν όλοι. Αρχικά θα σε ρωτήσω ποιό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά σου κι εσύ θα πεις κάτι που στην πραγματικότητα είναι πλεονέκτημα και ο κόσμος θα σε συμπαθήσει και θα σκεφτεί ότι είσαι πολύ κορυφαίος και καλό παιδί και τέτοια. Έτοιμος;"

Loaderini: "Έτοιμος."

LoaderViewer: "Πες μου σε παρακαλώ, ποιό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά σου;"

Loaderini: "Η ιδιοφυϊα μου. Νιώθω πολύ μόνος, μέσα σε ένα κόσμο όπου όλοι οι άλλοι είναι βλαμμένοι σα τα πιθάρια. Δε ξέρεις πόσο τυχερός είσαι που δε θα γνωρίσεις ποτέ σου αυτό το συναίσθημα. Θα έλεγα ότι εύχομαι να μη τύχει σε κανέναν, αλλά ξέρω πως κανείς άλλος δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα να βρεθεί στη θέση μου.

LoaderViewer: "Με αποκάλεσες ηλίθιο μόλις τώρα; Ο προϋστάμενός μου είχε υποσχεθεί να μη βρίσεις. Με είπες ηλίθιο-"

Loaderini: "Σε αποκάλεσα βλαμμένο, όχι ηλίθιο. Μάθε να τα ξεχωρίζεις αυτά τα δύο. Ηλίθιε."

LoaderViewer: "Με συγχωρείς, βλέπεις είναι η πρώτη μου συνέντευξη με celebrity και έχω πάρα πολύ τρακ. Πάμε λοιπόν στην επόμενη ερώτηση. Ποιό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά σου;"

Loaderini: "Κοίταξε να δεις, με φέρνεις σε δύσκολη θέση. Δε μ' αρέσει να περιαυτολογώ, γενικά. Αλλά πιστεύω ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μου είναι το ότι είμαι πάρα πολύ καλός άνθρωπος. Καμιά φορά, κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι εμένα, στον Παράδεισο, εντελώς μόνος, εκεί ψηλά, ολομόναχος. 
Με θλίβει πραγματικά το πόσο κακός είναι ο κόσμος εκεί έξω αλλά ανακουφίζομαι όταν σκέφτομαι πόσο καλός άνθρωπος είμαι. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι σαν εμένα, για να έχω παρέα στον Παράδεισο αλλά, δυστυχώς, τέτοια θαύματα δε γίνονται. Δε θα πω περισσότερα, ποτέ δε μου άρεσε να μιλάω για τον εαυτό μου και δε θα αρχίσω να το κάνω τώρα."

LoaderViewer: "Έχω να σου κάνω μια ερώτηση που δεν έχω ιδέα γιατί υπάρχει στις συνεντεύξεις, αλλά την κάνουμε σε όλους. Ποιό είναι το πιο δυνατό σημείο επάνω σου;"

Loaderini: "Το σώμα μου φυσικά, τί άλλο; Ελπίζω να με ρώτησες στα αστεία, διότι μάτια έχεις και βλέπεις. Νόμιζα ότι θα είχες συμπληρώσει μόνος σου την απάντηση στην ερώτηση αυτή, από τη στιγμή που συναντηθήκαμε."

LoaderViewer: "Με συγχωρείς. Την επόμενη φορά θα φροντίσω να έχω συμπληρωμένες τις αυτονόητες απαντήσεις εκ των προτέρων. Μια και μίλησες για το σώμα σου, μου δίνεις την ευκαιρία να θέσω την επόμενη ερώτηση. Πώς καταφέρνεις να το διατηρείς σε αυτή την κατάσταση χωρίς να ξεφεύγεις; 
Πριν ξεκινίσουμε τη συνέντευξη, η κοπελιά που βγάζει τις φωτοτυπίες στο διπλανό γραφείο μού είπε ότι κατάφερες και έβαλες μέσα σε δύο μήνες 26 κιλά. Δεν είμαι σίγουρος ότι την άκουσα να λέει καθαρά το σωστό αριθμό, καθώς το στόμα της ήταν γεμάτο, καταλαβαίνεις, αλλά μια και βρεθήκαμε πες μου, είναι αλήθεια;"

Loaderini: "Έτσι είναι. Και, μπορεί να ακούγεται άπιαστο όνειρο, αλλά η δύναμη της θέλησης είναι πανίσχυρη. Κοίταξε να δεις, δε πιστεύω σε τρελές δίαιτες, το μόνο που κάνουν είναι κακό στον οργανισμό. Προσέχω τη διατροφή μου χωρίς να γίνομαι παρανοϊκός.
Τη μία μέρα θα φάω πίτσα, την επόμενη γύρο και, ύστερα, για δύο μέρες στη σειρά τόστ ή κρέπες από τα αγαπημένα μου μαγαζιά της πόλης. Την πέμπτη μέρα της δίαιτας, νιώθωντας ενοχές για το φαϊ των προηγούμενων ημερών, θα φάω κάτι μαγειρευτό, είτε από το σπίτι, είτε από μαγαζί που ετοιμάζει μαγειρευτά φαγητά. Προσπαθώ να κρατάω απλό πρόγραμμα."

LoaderViewer: "Μάλιστα. Βλέπουμε δηλαδή πως, γίνεται κάποιος να βάλει πολλά κιλά χωρίς να μπαίνει σε εντατικό πρόγραμμα και να αγωνιά για γρήγορα αποτελέσματα. Για πόσο καιρό καταφέρνεις και μένεις σε ένα τέτοιο διατροφικό πρόγραμμα; Σε ρωτάω διότι, ως γνωστόν, πολύς κόσμος ξεκινάει τη δίαιτα για μία-δύο εβδομάδες και μετά τη χαλάει, πλακώνωντας τα λαχανικά, τα φρούτα και πάει λέγοντας. Όλοι μας έχουμε πέσει θύματα σε αυτή την παγίδα."

Loaderini: "Πιστεύω πως το πιο σημαντικό είναι να παραμείνεις προσηλωμένος στο σκοπό σου, καταλαβαίνεις τί εννοώ; Θέλει ψυχή για να βάλεις βάρος. Αν δε το θέλεις πραγματικά, τότε θα το παρατήσεις εύκολα. Είμαι από τους ανθρώπους που βάζουν ένα στόχο στη ζωή τους και δε σταματάνε μέχρι να τον πετύχουν, έτσι έμαθα να κάνω πάντα, κατάλαβες;
Αν δε πιστεύεις σε αυτό που κάνεις, αν δε πιστεύεις στη δίαιτά σου, τότε όλα είναι χαμένα. Δεν είναι εύκολο φυσικά, χρειάζεται πειθαρχεία. Κάθε πρωί ξυπνάω και αμέσως πηγαίνω να αγοράσω μπουγάτσα και κακάο. Και δε μιλάω για ένα και δύο κακάο, αλλά για πολύ περισσότερα. Το μεσημέρι παίρνω στα χέρια όλα τα μενού από μαγαζιά και πρέπει να αποφασίσω από πού θα παραγγείλω. Δεν είναι εύκολο να το κάνω κάθε μέρα, αλλά επιμένω και μένω πιστός στο στόχο μου. Ξέρω πως στο τέλος θα ανταμειφθώ. Ξέρω πως, όλο το αίμα και ο ιδρώτας αυτής της δίαιτας δε θα πάνε χαμένα."

LoaderViewer: "Σ' ευχαριστώ για τα λόγια αυτά, δίνεις ελπίδα στους νέους ανθρώπους, πιστεύω."

Loaderini: "Το ελπίζω. Πολύς κόσμος ψάχνει σε περιοδικά, γιατρούς και τέτοια για να αντιμετωπίσει προβλήματα βάρους. Εγω προτείνω κάτι απλό, κάτι που δε σου ζητάει να τα δώσεις όλα."

LoaderViewer: "Ας περάσουμε τώρα στα επαγγελματικά σου. Γνωρίζω ότι η καριέρα σου στην Τοπογραφ-"

Loaderini: "Ξέρω πού μένεις. Θα σε κρεμάσω από το λεπτό έντερο μέσα σε ένα λάκκο με μεθυσμένες Paris Hiltons και θα ρίξω μέσα έναν αγκάθινο δονητή."

LoaderViewer: "Χμ, εε, η Πληροφορική λοιπόν! Ήταν ανέκαθεν η αγαπημένη σου ασχολία, σωστά; Πόσο χρόνο αφιερώνεις στους υπολογιστές από την ημέρα σου; Το αγαπάς όσο το αγαπούσες παλιότερα;"

Loaderini: "Φυσικά. Από ότι μου είπαν οι γονείς μου, τις πρώτες μου λέξεις τις έγραψα στη Logo αντί να τις πω με το στόμα. Βλέπεις, εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν ακόμα Windows 3.11 ή Zune. Όλα τα κάναμε από DOS. Γράψιμο, ίντερνετ, Red Alert, πορνό, chat, τα πάντα."

LoaderViewer: "Και πόσες ώρες, κατά μέσο όρο, χρησιμοποιείς τον υπολογιστή κάθε μέρα;"

Loaderini: "Προσπαθώ να μη το παρακάνω. Δεν είμαι άνθρωπος των άκρων. Νομίζω ότι 18 ώρες το εικοσιτετράωρο είναι αρκετές. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι υπερβολικό, πιστεύω. Δε θέλω να είμαι από αυτούς που κάθονται όλη μέρα στον υπολογιστή, μέχρι τελικά να εκτιναχθεί ο κύλινδρος πεπιεσμένου αέρα από την καρέκλα του γραφείου και να τους μπει στον κώλο. Προσπαθώ να κρατάω γενικά ισορροπίες στη ζωή μου."

LoaderViewer: "Έχουμε μια ερώτηση από έναν αναγνώστη του περιοδικού: "Από όλες τις γυναίκες που σε έχουν παρακαλέσει κλαμμένες και γονατιστές να τους κάτσεις έστω και για μια νύχτα, πόσες το καταφέρανε;"

Loaderini: "Όλες."

LoaderViewer: "Δε θέλεις να μας δώσεις λεπτομέρειες; Ονόματα, διευθύνσεις, μέγεθος στήθους, βάθος λαρυγ-"

Loaderini: "Κοίταξε, δε μπορώ να πω περισότερα. Πρέπει να προστατέψω τη φήμη μου και, κυρίως, τη θέση των κοριτσιών μέσα στην κοινωνία. Ειδικά στη Ζέτα, δε θέλω να δώσω ποτέ αφορμή για το παραμικρό. Τα δόντια της μπορούν να κόψουν χαυλιόδοντα."

LoaderViewer: "Στη Ζέτα; Ποιά Ζέτα;"

Loaderini: "Η Ζέτα."

LoaderViewer: "Μάλιστα. Μια τελευταία ερώτηση. Πρόσφατα αποκάλυψες τη συνταρακτική αλήθεια για το νόημα της ζωής. Ολόκληρη η ανθρωπότητα έμεινε συγκλονισμένη από-"

Loaderini: "Με συγχωρείς, αλλά είναι η ώρα που η μετρίως αγαπημένη μου πορνοστάρ μού φέρνει το απογευματινό μου κακάο. Μήπως γίνεται να συνεχίσουμε κάποια άλλη στιγμή;"

LoaderViewer: "Βεβαίως. Θα ήθελες να πεις κάτι για το τέλος ή να κλείσω-"

Loaderini: "Θέλω να πω στον κόσμο ότι να μη σταναχωρεθεί όταν διαβάσει αυτή τη συνέντευξη. Δε μπορούμε να βρεθούμε όλοι στην κορυφή. Συνεχίστε να κάνετε όνειρα για να έχετε έστω ένα λόγο να ζείτε. Και να θυμάστε ότι, όσο άσχημη και αποτυχημένη κι αν είναι η ζωή σας, τουλάχιστον υπάρχω εγώ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου